Hlášení údržbě v modulu Řízení organizace
Pokud vašim klientům poskytujete péči v pobytových službách a zároveň v CYGNUSu využíváte modul Řízení organizace, bude se vám hodit další letošní novinka. S pomocí funkce Hlášení údržbě se důležité informace vždy rychle dostanou tam, kam mají. Díky tomu si zjednodušíte a zpřehledníte řešení poruch a technických závad ve vašem zařízení. A navíc se zbavíte papírování.

Co vám tato novinka přinese?
Podpořte práci těch, kteří se starají o to, aby ve vašem zařízení pobytových služeb po technické stránce vše fungovalo, jak má. Zbavte se papírů, bloků a knih se záznamy pro vaše techniky a údržbáře. Mějte přehled, zajistěte dobrou komunikaci a zefektivněte tak každodenní procesy ve vaší organizaci.
Díky funkci Hlášení údržbě může kdokoli ve vašem zařízení nahlásit závadu nebo technický problém. Důležité informace se tak rychle dostanou k povolaným osobám, které mohou ihned začít pracovat na odstranění závady.
Zapojte pracovníky údržby a technické správy ve vašem zařízení do práce s CYGNUSem. Mohou pracovat v počítači, ale klidně i přes chytrý mobilní telefon nebo tablet, které mohou mít neustále u sebe a vše pohodlně vyřešit v aplikaci Mobilní CYGNUS. Digitalizací agendy spojené s řešením technických závad se zbavíte zbytečného papírování a často i nedorozumění při předávání informací ústní nebo písemnou formou.
Hlášení údržbě mohou začít ihned využívat všichni naši zákazníci, kteří mají zakoupený a aktivní modul Řízení organizace. Pokud jste s tímto modulem v CYGNUSu dosud nepracovali, obraťte se na naše obchodní konzultanty na obchod@iresoft.cz. Rádi vám pomůžeme posunout předávání informací ve vaší organizaci na vyšší level.
Jak začít? Přihlaste se na bezplatné školení!
Zbavte se papírování i nejasností či nedorozumění. Zjistěte, jak vám Hlášení údržbě pomůže zjednodušit tok provozních informací ve vaší organizaci! Přihlaste se na bezplatné online školení, kde vám ukážeme vše, co potřebujete vědět, abyste s touto novinkou mohli ihned začít naplno pracovat.
Hlášení závad údržbě - nová agenda v modulu Řízení organizace
středa 25. června | 9:00 - 9:45 hod.
Jak to přesně funguje?
1. Zadejte nové hlášení údržbě
- Prostřednictvím funkce Hlášení údržbě může kdokoli ve vaší organizaci jednoduše a rychle zadat hlášení o provozní závadě nebo technickém problému a odeslat jej k vyřešení.
- Hlášení lze zadat jak v počítačové verzi CYGNUSu, tak v mobilním telefonu v aplikaci Mobilní CYGNUS. Mobilní CYGNUS má tu výhodu, že můžete zadat hlášení ihned, přímo na místě závady.
2. Doplňte podrobnosti a odešlete
- K hlášení doplňte místo, název a popis. Protože chytré mobilní telefony disponují funkcí převádění hlasu na text, vše můžete jednoduše i namluvit.
- Danou závadu přímo z aplikace vyfoťte - fotka někdy vydá za tisíc slov.
- Nakonec zadejte, komu se má hlášení odeslat a máte hotovo.
- Pokud se jedná o vážnou závadu, např. havárii vody, můžete ji označit jako kritickou.
3. Sledujte průběh řešení
- Pracovníci údržby mají všechna hlášení přehledně k dispozici přímo v Mobilním CYGNUSu. Mohou si zobrazit popis, umístění i fotku závady, čímž pro ně může být řešení problému mnohem jednodušší.
- Jakmile závadu údržbáři převezmou k řešení, změní její stav, abyste i vy viděli, že se problém již řeší. Také mohou doplnit poznámku s dalšími podrobnostmi.
- V okamžiku, kdy bude závada vyřešená, i vám se zobrazí odpovídající status s informací, že je hotovo.

Zjednodušte si předávání informací!
Zefektivněte každodenní procesy ve vaší organizaci a zajistěte, aby se důležité informace vždy co nejrychleji dostaly k povolaným osobám. Jak na to, se dozvíte v online nápovědě:
Co všechno umí modul Řízení organizace?
Oznámení
Jednoduché a přehledné vytváření a odesílání oznámení v rámci vaší organizace. Příjemce snadno potvrdí, zda si oznámení přečetl.
Dokumenty
Elektronicky sdílejte směrnice, metodiky, interní nařízení a další dokumenty všem vybraným zaměstnancům. U každého dokumentu lze zobrazit potvrzení o přečtení.
Schvalování docházky
Zaměstnanci mohou přímo v mobilním telefonu otevřít výkaz docházky za daný kalendářní měsíc a jediným kliknutím jej jednoduše schválit. Kdykoli, kdekoli.
Schvalování výjimek
Zaměstnanci mohou odeslat vybranému nadřízenému žádost o dovolenou, propustku k lékaři, nebo jinou výjimku. Vše zvládnou z mobilního telefonu, i když nejsou v práci.
Hlášení údržbě
Usnadněte si řešení technických závad ve vašem zařízení. Zapojte vaše údržbáře a provozní techniky do práce s CYGNUSem a předávejte si informace elektronickou cestou!
Mobilní CYGNUS
Počítač nebo mobil? Je to jedno. S modulem Řízení organizace můžete pracovat, ať jste kdekoli, i prostřednictvím webové aplikace Mobilní CYGNUS.
Modul Řízení organizace ve zkratce
Pracujete ve vaší organizaci s modulem Řízení organizace? A využíváte všechny možnosti a funkce, které vám tento modul nabízí? Podívejte se na krátké video, kde pro vás naši kolegové všechny základní výhody Řízení organizace stručně shrnuli. A pokud ve vaší organizaci zatím související agendy řešíte v papírové podobě, třeba vás video přesvědčí, že stojí za zkusit některé každodenní procesy digitalizovat.
Harmonogram projektu
Hlášení údržbě v modulu Řízení organizace
Vydáno: květen 2025