Partnerské řešení
PECOSTA / AUTSET

Systém AUTSET od české společnosti PECOSTA vám pomůže digitalizovat vaši agendu a pracovat tak efektivněji. Postará se o automatické naskladnění zboží od vašich dodavatelů přímo do CYGNUSu. Díky elektronickému načítání dokladů pracovníci ve skladu nemusejí při přijetí zboží z dodacích listů ručně přepisovat desítky až stovky položek, čímž se vyvarují chyb a zároveň tím každý týden uspoří až několik hodin času.

Systém AUTSET je určený pro uživatele modulu Sklady v CYGNUSu. Nahrazuje mnohdy zdlouhavou ruční práci při přepisování položek z dodacích listů do CYGNUSu - AUTSET doklad do CYGNUSu načte elektronicky, čímž dokáže ušetřit i hodiny času každý týden. Doklad je navíc možné načíst v okamžiku, kdy je vystavený, což znamená, že jej v některých případech můžete mít k dispozici ještě dříve, než vám suroviny fyzicky dorazí do skladu.

Suroviny do Skladů se mapují průběžně, pokud tedy CYGNUS novou položku nezná, zeptá se uživatele a do budoucna si položku zapamatuje. Čím déle tak se systémem pracujete, tím více času vám dokáže ušetřit. Navíc výrazně sníží riziko chyb při ručním přepisování dat.

Hlavní výhody systému

  • Výrazná úspora času pro zadání příjemky do skladu. Odpadá nutnost ručního přepisování položek z dodacích listů do modulu Sklady v CYGNUSu. Tím lze uspořit až hodinu času denně.
  • Snížení chybovosti díky automatickému načítání položek z dokladů.
  • Systém si pamatuje mapování položek - tím se mimo jiné zjednoduší zastupitelnost zaměstnanců, kteří mají na starosti naskladňování položek.
  • Systém je jednoduchý na implementaci. S AUTSETem je navíc propojeno už více než 280 velkoobchodních, ale i menších dodavatelů, takže je vysoká pravděpodobnost, že své dodavatele v systému již najdete. Pokud ne, lze je přidat.

Propojení s CYGNUSem

  • Žádné velké změny - objednáváte, jak jste zvyklí. Dodavatelem zaslaný elektronický doklad si ale nově automaticky zpracuje AUTSET. 
  • Elektronický doklad se automaticky načte přímo do modulu Sklady v CYGNUSu. Skladní zde dostane upozornění, že doklad už na ni čeká v systému. Položky z dokladu se automaticky přiřadí na skladové karty. Vazby si při vstupní integraci nastavujete sami, vše tedy máte přesně tak, jak potřebujete.
  • Stačí jen potvrdit. Jakmile si zkontrolujete a převezmete zboží, stačí už jen v CYGNUSu doklad potvrdit. Jednotlivé položky se samy naskladní. Už žádné ruční přepisování.

Partner

PECOSTA, a.s. je česká společnost s více než 15 lety zkušeností na poli IT řešení. Její systémy a služby pomáhají automatizovat nákupy, získat přehled nákladů a zjednodušovat tak práci lidem ve stovkách nejúspěšnějších gastro provozů, ve školách, nemocnicích a organizacích poskytujících sociální péči.

Potřebujete více informací? Máte zájem o toto řešení?

Kontaktujte obchodní ředitelku společnosti PECOSTA:

Petra Šimčáková
+420 734 442 683
simcakova@pecosta.cz  

Nepřepisujte. Naskladňujte zboží automaticky!

Jak si usnadnit práci, ušetřit hodiny času každý týden a zajistit větší zastupitelnost? Digitalizujte! Jak načíst elektronický doklad do příjemky v CYGNUSu se dozvíte v online nápovědě:

Harmonogram projektu

Vydáno: květen 2025