Řízení zdravotní péče

Pracujeme na tom, aby vám CYGNUS pomohl být efektivnější v organizování poskytované ošetřovatelské péče a jejím vykazování na zdravotní pojišťovny. Pro poskytovatele pobytových sociálních služeb proto nyní vytváříme analytický manažerský nástroj, který vám pomůže se z nadhledu podívat na to, jak efektivní jste a co můžete zlepšit. Díky tomu můžete lépe plánovat péči, zjistíte, kde máte úzká hrdla a kde zbytečně přicházíte o peníze. Ukážeme vám i to, kde máte nevyužitý potenciál.

Poskytujete pobytové sociální služby? Nástroj vám pomůže zoptimalizovat vaše příjmy v rámci složitých regulačních mechanismů stanovených zdravotními pojišťovnami.

Co se ze svých dat můžete dozvědět?

  • Dozvíte se, jak jsou sestry vytížené ošetřovatelskou péčí v porovnání s jejich odpracovanou dobou. Jaký podíl z toho je hrazená péče, kolik zabralo testování proti COVID a kolik zabrala nehrazená péče.
  • Ukážeme vám klienty, kde jste nejspíš omylem vykázali více péče, než máte od lékaře indikováno na poukazu ORP. Tím s předstihem odhalíme, co by mohlo být problémem při následné kontrole pojišťovnou, která vám více péče neuzná.
  • Abyste mohli naplnit cíle svého rozpočtu ošetřovatelského úseku, zpřehledníme vám regulační mechanismy pojišťoven. S předstihem se tak dozvíte, jestli budete kvůli regulacím muset pojišťovně něco vracet nebo jestli vám naopak pojišťovna bude za poskytnutou péči doplácet. 

Pomůžeme Vám najít potenciál, kde můžete na pojišťovnu vykázat více péče:

  • Ať už z důvodu, že jste ji zapomněli vykázat (např. sestra ji zapsala pozdě).
  • Nebo poskytujete nehrazenou péči, která nemá oporu v legislativě (ukážeme vám kolik času sester vás tato péče stojí a o jakou částku se teoreticky připravujete).
  • Uvidíte klienty, kteří mají dle ošetřovatelské anamnézy nějaký zdravotní problém a současně se podíváte, jestli tento problém řešíte i v rámci realizace ošetřovatelské péče (např. klienti s katetrem, stomií, dekubitem aj.).
  • Budete mít možnost porovnat diagnózy a anamnézy jednotlivých klientů mezi sebou. Díky tomu můžete zhodnotit, zda na klienty s podobným zdravotním stavem vykazujete shodné částky.

Harmonogram vývoje

Plánované vydání: 2023

  • Říjen 2022 - Vyhodnotili jsme optimalizace u pilotního zákazníka. Během následujících měsíců budeme na základě zpětné vazby vše dále testovat a ladit.
  • Prosinec 2021 - Pustili jsme se do vývoje nového způsobu evidence ošetřovatelské dokumentace.
  • Listopad 2021 - Nasadili jsme optimalizační nástroje u pilotního zákazníka. Čekáme na zpětnou vazbu, abychom mohli ověřit, jak nástroje fungují.
  • 11. 6. 2021 - Máme hotové manažerské analytické výstupy z dat, která se evidují v CYGNUSu. Nyní je budeme ověřovat s metodiky a odborníky.

Máte zájem být mezi pilotními zákazníky?

Poskytujete pobytové sociální služby? Pokud chcete být mezi prvními organizacemi, které tento nástroj budou moci využívat, ozvěte se nám přes kontaktní formulář: