Mobilní CYGNUS - Přehled směn zaměstnanců

Už 4. vylepšením webové aplikace, do jehož vývoje jsme se v letošním roce pustili, je nástroj určený pro vedoucí pracovníky. Ti díky této novince získají přehled o směnách a dovolených svých zaměstnanců a v případě potřeby mohou prostřednictvím Mobilního CYGNUSu i plánovat směny, aniž by museli sedat k počítači.

Typický scénář, při kterém tento nástroj využijete:

Představte si situaci, kdy vám váš podřízený (sestra nebo pečovatelka) zavolá, že zítra nemůže přijít do práce. Vy, jako vedoucí, tak musíte najít náhradu. Dříve jste museli sednout k počítači a v CYGNUSu směny přeplánovat. Pokud jste ale zrovna nebyli u počítače, museli jste následující den naplánovat pomocí vytištěných směn na papíře a později vše zohlednit i v CYGNUSu.
Nyní už nezáleží na tom, zda máte po ruce stohy papírů se směnami vašich podřízených, ani na tom, kdy se dostanete k počítači. Nově totiž zvládnete směny naplánovat ihned prostřednictvím mobilního telefonu, který máte zpravidla vždy u sebe.

Přínosy pro vedoucí pracovníky

Díky nástroji Přehled směn zaměstnanců:

  • Získáte měsíční přehled o tom, jak mají jednotliví zaměstnanci naplánované směny, výjimky, vzdělávací akce a lékařské prohlídky. To vše, aniž byste museli sedat k počítači.
  • Uvidíte plán směn více zaměstnanců na několik dní současně. Díky tomu uvidíte, kdo byl v práci a kdo ne, a může tak zajistit záskok za zaměstnance, který nemůže přijít do práce například z důvodu nemoci.
  • Můžete naplánovat směnu nebo dovolenou i přes mobilní telefon. Tento nástroj vám sice nedokáže zcela nahradit plánování směn v CYGNUSu, ale je to praktická pomůcka pro dny, kdy nejste v práci, ale potřebujete nečekaně přeplánovat směny.


Harmonogram projektu

Plánované vydání: 2. kvartál 2023

  • 15. červen 2023 - Jak jsme slíbili, letos v pořadí už 4. novinku jsme zvládli připravit a otestovat včas. Nový nástroj mohou začít využívat všichni uživatelé CYGNUSu, kteří již mají program aktualizovaný na verzi 6.14.
  • duben 2023 - Vývoj už 4. letošního vylepšení Mobilního CYGNUSu běží naplno. Tuto novinku bychom pro vás rádi vydali v druhé polovině června.

Neváhejte a vyzkoušejte Mobilní CYGNUS i u vás! 

Pokud jste ve vaší organizaci webovou aplikaci Mobilní CYGNUS ještě nevyzkoušeli, ničeho se neobávejte a pusťte se do objevování. Tato inovace zejména vašim zaměstnancům v terénu pomůže pracovat efektivněji, ale dokáže ušetřit práci i všem, kdo pracují v pobytových službách. Používání aplikace je zdarma, není závazné a k jejímu prvnímu spuštění stačí 3 jednoduché kroky:


1. V CYGNUSu přejděte do nastavení práv a povolte vybraným zaměstnancům mobilní přístup.

2. Vyplňte zaměstnancům jejich e-mail, na který jim přijde odkaz pro vytvoření přihlašovacího hesla.

3. Po vytvoření hesla mohou uživatelé začít s aplikací hned pracovat. Stačí se přihlásit na
www.MobilniCYGNUS.cz.