Předání služby v Mobilním CYGNUSu

Jedno z prvních vylepšení, které jsme pro vás v letošním roce připravili, se týká nástroje Předání služby. Vylepšili jsme jej, rozšířili a v této nové podobě jsme jej přenesli i do webové aplikace Mobilní CYGNUS. Důležité informace si tak nyní můžete předat elektronickou cestou, ať jste kdekoli.

Přidali jsme provozní záznamy

  • Rozbila se vám na oddělení lednice na léky, změnil se zasedací pořádek klientů, nebo nepoteče voda? Pomocí provozních záznamů nyní můžete snadno předat klíčové informace týkající se denního chodu vašeho zařízení ostatním pracovníkům.
  • Z číselníku u provozního záznamu lze vybrat, kterým uživatelům CYGNUSu se má záznam při předání služby zobrazit. Informace tak můžete cílit pouze pro vybrané pracoviště (patro, oddělení apod.), anebo jej nechat zobrazit pouze pro zdravotní úsek, aby se o něm dozvěděly jen zdravotní sestry.

Vylepšili jsme přehled změn nepřítomnosti klientů

  • Tabulku se stavem jsme vylepšili tak, aby byla přehlednější a poskytla vám víc informací.
  • Nově uvidíte, kolik klientů je z celkového počtu klientů přítomných. Snadno zjistíte, kteří klienti jsou nepřítomní celodenně, a kteří jen část dne. Praktickou informací navíc je seznam neodebraných jídel.
  • Z tabulky se dozvíte, kteří klienti v rozmezí 14 dní nastoupí nebo kdo ukončil pobyt. Díky tomu vám nic neunikne a budete mít dostatek času se na změny připravit.
  • Pro sestry je v tabulce nově k dispozici seznam plánovaných lékařských prohlídek a vyšetření. Kromě jména klienta je zde i popis lékařské prohlídky nebo vyšetření.

Předání služby v Mobilním CYGNUSu

  • Předání služby jsme nově přidali i do webové aplikace Mobilní CYGNUS. Vše funguje stejně, jako v počítačové verzi CYGNUSu - včetně nových vylepšení.
  • Nyní už tedy nemusíte tisknout předání z CYGNUSu, stačí vám chytrý mobilní telefon nebo tablet a připojení k internetu.
  • Informace máte k dispozici kdykoli, i když nejste u počítače.

Předávejte si informace díky Mobilnímu CYGNUSu!

Zbavte se zbytečného papírování - už žádné tisknutí předání z CYGNUSu! Stačí vám tablet nebo mobil.

Mějte k dispozici všechny důležité informace, i když nejste u počítače. Přehledně a srozumitelně.

Předávejte si informace týkající se vašich klientů, i informace, které souvisejí s provozem vašeho zařízení.

Harmonogram projektu

Vydáno: únor 2024

Neváhejte a vyzkoušejte Mobilní CYGNUS i u vás! 

Pokud jste ve vaší organizaci webovou aplikaci Mobilní CYGNUS ještě nevyzkoušeli, ničeho se neobávejte a pusťte se do objevování. Tato inovace zejména vašim zaměstnancům v terénu pomůže pracovat efektivněji, ale dokáže ušetřit práci i všem, kdo pracují v pobytových službách. Používání aplikace je zdarma, není závazné a k jejímu prvnímu spuštění stačí 3 jednoduché kroky:


1. V CYGNUSu přejděte do nastavení práv a povolte vybraným zaměstnancům mobilní přístup.

2. Vyplňte zaměstnancům jejich e-mail, na který jim přijde odkaz pro vytvoření přihlašovacího hesla.

3. Po vytvoření hesla mohou uživatelé začít s aplikací hned pracovat. Stačí se přihlásit na
www.MobilniCYGNUS.cz.